Morsning

Det var ju ett tag sedan nu. Var påväg att skriva "alldeles för länge sen sist", men antar att alla hade synat mytten direkt. Det har ju hänt en del sedan man skrev sist för typ tre månader sen,  men det får ni ej veta om ni inte redan vet det hehe, men kan berätta lite.
1. Var på peace förra veckan. Min gud vad underbaaaart
2. Tänkte att jag kunde slänga upp några bilder från dAaaa amazing week men sen kom jag på att min kamera, som jag för övrigt köpte enkomt för att kunna fota varenda litet steg på peace, består av kanske 80% sjuka bilder då jag och yllet ligger i tältet och låtsassover?!?!?!!! Vad hände med min gåva att fota allt jag gör???
3. Efter peace var man väll sådär frisk och kry, men det var bara att ställa väckaren på 06 dagen efter och pallra sig till första dagen på jobbet. Gotta love it
4.Idag var jag dock för sjuk för att jobba, dödens halsont och annat äckligt, så idag blir det en kurering(?)sdag då jag ska gosa in mig i mitt täcke framför tvn all day long<3<3<3<33<(överdrivet med hjärtan eftersom det suger att sitta inne när det är så bra väder:()
5.Ikväll kommer min kära underbara mamma hem. Jag har gillat att bo själv men nu får det vara nog. SAKNAR DIG MAMMA


Kommentarer
Postat av: hje

hahah skönnnn

2012-07-05 @ 10:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0