Här är jag igen

 
Har ni börjat tro på att det här med bloggning är någonting för mig igen? Vet ni vad, jag börjar nästan tro det själv. För skolan är så dryg att jag vill göra allting utom att plugga och jag känner att det här är en bra flyktväg. Projektarbetet jävlas med mig hit och dit, och det verkar som att jag kanske måste komma på något nytt. Alltså dom som säger att projektarbetet är roligt, kan ej ha talat sanning. I alla fall inte än så länge. Det suger. Men förutom att jag har fem olika uppgifter jag borde hålla på med just nu så finns det ju ljuspunkter i livet. Hemkommen Nathalie. Lön. Onepiece. Helg. Satsumas. Människor som äger. Mumford and sons. Babel. Godis. Satsumas. Körkort snart förhoppningsvis. Sömn. Signis första ord. Satsumas.(signis första ord var inte satsumas om ni trodde det, men ska försöka att det kan bli hennes andra)
 
Ps. Om ni trodde att detta var yllet på grund av bildvalet hade ni fel. Hade ingen annan bild bara. Och yllet är så fin. Och hon borde börja blogga lite. Annars riskerar hon kanske att bli jävulskt ful. Eller hur???

Kommentarer
Postat av: yllan

man blir ju rörd!!!!!

2012-09-26 @ 22:45:43
Postat av: Maggan

åå haha sluta aldrig blogga det förgyller min vardag!!

2012-09-26 @ 22:53:11
URL: http://flygplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0