juleskum

tjenare yllsan här igen! sitter på en stol och funderar över livet.Skoja! Nämen tänkte berätta om en tvångstanke jag har. När jag är ute o springer får jag ofta för mig att jag måste löpa förbi saker. Ni ska få ett exempel: Sist jag var ute på en jogging tur fick jag för mig att jag skulle löpa om en cykel. Cyklar är ju inte o leka med så det slutade med att jag stod vid vägkanten o höll på spy. Och tror ni jag hann i kapp cykeln?! svaret kommer i nästa inlägg..... Det finns tyvärr ingen bild på händelsen så ni får se en bild på mig när jag somnat på maggaans axel istället

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taggar svaret i nästa inlägg!!!!

2012-09-30 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0