Ojojoj

Nej jag vill inte börja blogga igen. Men eftersom att jag inte har en dagbok som alla andra normala människor, måste jag dokumentera lite känslor inför den största händelsen i mitt liv. Jag går ut gymnasiet. Och ja, ojojojojoj vad tiden går snabbt. Alltså har den NÅGONSIN gått så här snabbt som den gjort de senaste månanderna?!  Livet just nu äger. Alltså vädret, sommar, balen snart, alla fina människor, aaaaallllt. Men som sagt, det går för snabbt och jag vill inte ens sova för att ta vara på all tid. Enda sen jul har man ju taggat att gå ut skolan så sjukt mycket och önskat att tiden ska gå snabbare så man slipper skolan och allt drygt plugg. Men nu sitter jag här. En uppgift kvar, två veckor kvar. OCH JAG VILL INTE. Jag vill inte gå ut skolan. Jag vill inte bli vuxen. Jag vill inte jobba. Jag vill inte lämna alla fina klassisar. Och ja, det kanske är stört. Det är nu man egentligen ska tagga att upptäcka livet. Man ska fara hit och man ska fara dit. Man ska flytta och man ska stå på egna ben. Jag är nog egentligen tagg på allt som kommer, men inte riktigt än. Åter igen: TIDEN HAR GÅTT FÖR SNABBT. Alldeles för snabbt. Men det blir nog bra det här. För själva studentdagen är jag så sjukt outhärdigt(nästan) jävla tagg på. iiiiiiiiiiiii. Det här kommer bli så bra så bra!!!!!!!!!!!
 
Med vänliga hälsningar
Denna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0