Ett blogginlägg kommer lastat

Alltså faaan vad dålig jag är på det här!!! Efter senaste inlägget var jag helt säker på att jag dagen efter skulle dokumentera balen och studenten här på bloggen, MEN SÅ GICK DET MED DET.... En vacker dag får vi hoppas!
Just nu ligger jag i vår soffa i Spanien, juste!! Jag och yllet har flyttat till Marbella! Vi har bott här i cirkus 3 veckor, eller aa snart en månad! Vi stormtrivs!!!! Vi köper vatten i flaskor, det är alltid sand överallt i vår lägenhet hur mycket vi än städar, köttfärsen smakar konstigt så vi kan inte äta tacos vilket är bådas favoriträtt, dom har ej så gott godis, det är för varmt att sova med ett mysigt täcke, min mobil är paj igen MEN satan vad nice det är ändå!!!! Vi har det varmt, har havsutsikt från ballkongen, vi har en egeeeen lägenhet, vi har kung arbetstider(även fast vi helst inte skiulle vilja jobba alls hehe), vi har träffat nya människor, vi ligger på stranden i stort sätt varje dag, en vinflaska kostar 1,5 euro (är i och för sig inte världens vin-fan, men fattar ni hur billigt det är!!!). Ja det finns mycket fint här borta. Och vi har varandra. Men vi saknar också såklart massa fina människor. Ni är välkomna när ni vill!!!!!
 
Får berätta mer någon annan dag(haha litar inte på mig själv när det gäller detta men nu har jag dokumenterat lite i alla fall!! Well done)
 
Ylva sover men är säker på att hon hälsar till alla våra älskade tusentals trogna läsare och fans där ute. Ska tvinga henne att skriva här någon dag. ADIOS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0