GRACIAS

HEEJ! förutom att en orkester stått och dundrat på med samma jäkla låt i fyra dagar utanför vårt hus så mår vi bra!! Eller jag mår bra iaf! (Natta sover så kan ej fråga). Det känns som vi är på en lång semester som aldrig tar slut. Man slipper ångesten som man får när man snart ska bege sig hem till kalla sverige. Iaf i två månader till. HIHIHIHI
 
Här ska jag lista lite saker!
- Moda är en affär jag vill till varje dag för dom har så billiga konstiga och en del fula saker. Mycket fint också!! Natha köpte nått svart fladdrande där som hon använt en del. Och jag köpte en kjol.
 
- Det finns sjukt billig mat här! Köttbullar och bönor brukar vi äta. Och mycket sallad. Ibland äter vi hamburgare och dricker 1 euros vin. 
 
- Alla vuxna 25åringar som man träffar här bor hemma hos sina föräldrar. Dom är helt enkelt snälla och tar hand om sina förfäder. Och jag förstår dom också! Hade varit skönt att bo hemma tills man var 30. 
 
- Folket kör som tokar! Man får bevittna mycket dumheter i trafiken.. Det är alltfrån parkeringar på övergångsställen och folk som kör in i bilar medans de försöker parkera. Ibland parkerar de mitt i vägen så ingen kommer förbi, sen slår dom igång ett blinkade ljus bara för att meddela att parkeringen endast är tillfällig. Det är ju bra att dom meddelar iallafall!!!!
 
- Igår såg vi fotboll med en vis gammal man som sa att vi inte skulle gå på en massa skit. Dom visdomsorden ska jag verkligen bära med mig!!!!
 
Med dom fina orden avrundar jag detta blogginlägg! Hoppas alla mår bra och är lyckliga!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jaa! Älskar denna blogg!

2013-10-12 @ 15:11:15
Postat av: nathab

åh heja heja blogga mer!!

2013-10-12 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0